chillkväll


kollade ju boll på brodern i onsdags, hela 7-0 vann det med
mårten gjorde 3 mål & fick ett gult kort (Y) skojsigt match :)


igår blev det fiesta med frida. Började på ängo sen drog vi vidare te
anderssons sedan hemåt, helt okej kväll imorsse vaknade man med
hörselgångsinflamation tydligen fått medicin o grejer nu :( ussa.
ikväll blir det nog bara chill kväll på grund av de. såg även reprisen
på top model finalen säsong 10 idag
missade ju den när jag såg brodern
spela jag ville ju att anya skulle vinna inte jävla whitney aja :(  sugit ju.

var även nere såg lite på bergas kvalmatch till div 3 vilken dom vann med
3-2, gick in i mitt gamla klubbhus och såg våra meriter hänga kvar på
väggarna mäktig känsla med så mkt bilder och pokaler på oss faktiskt.


nu ska jag se film puss pepole
/tilds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0