fördomar

jag hatar att folk har så mycket fördomar alltså och snackar
så himla mycket bullshiet som de inte har någon anning om.
Visst ja har gjort de massa gånger själv o vissa av dem ångrar man
men nu snackar ja mer andra fördomar som


t.ex isöndags efter rugby matchen bestämde sig zana jag salah peiman
och almi för att dra till mc innan vi fick skjuts av zana hem. När vi gick in
på donken snackar ni vilka blickar vi fick allt på grund av att det var 4
utländksa killar och en svensk tjej. Folk kan verkligen inte förstå
att det finns sånna vänskaps relationer omg säger jag bara.
men men så vår värld är idag hoppas bara lite fler kan stå på sig
och inte bara ge med sig för blickarna fyfan säger jag.

blev lite "visdomsord"
/till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0