Myzkväll

tjena tjena

idag vare lodis dag i skolan, körde på mjukis och allmänt slapp orkade inte.
blev redovisa vår uppvärmning på ledarskapet gick bra tycker jag allt :)
sen blev de engelska sen spanskaprov, uscha känns inge vidare faktiskt.
blev lång rast+ lunch sen ea tid där julia jag och elin gjorde en labb som vi missat
haha gick bra ? eller :D sen naturkunskap sen mentors tid slutade 15.45 seg dag!

senare efter sett top model åkte jag in te stan mötte upp magda så gick vi till
athena en grekisrestaurang och käkade planka :)
fetgott ! prata av oss och hade
allmänt myz. hon är bra den bruden kännt henne i hela 16 år serru !
  
outfit: linne hm, shorts gina, tights gina, kofta veromoda.

imorgon äre torsdag=fg & dans på kvällen anna hänger
på mig hem och vi ska göra klart dansen önska oss goodluck!

/matilds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0