regningt värre

hello..

torsdag idag och mer än halva lovet har passerat
bara 3 underbara dagar kvar att njuta av.
Varje dag hela lovet har jag suttit på rugby träning
i 4 timmar
vilket liv va haha :) näe men ganska kul
har det varit mestadels måste jag säga :)

ösregnar o blåser som fan idag uscha, sånt väder är
inte så kul men vad passar bättre än bio eller bara tjocka
sig i soffan under en film med godis typ? vi får se vad de blir:)

nu ska jag iaf se top model och sova, sovit borta endel denna vecka o förra
behöver ta igen mig lite haha :) imorgon blire nog rugbyfest hallooween, utklätt
handlat mask oså iaf ni får spara er till imorgon då får ni veta va det blev :)

/tilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0