tänka tillbaka på det gågna året

detta år har faktiskt varit dunderbra
mycket med & mot gångar men största delen
bra hoppas resten blir lika bra eller?

topparna

3 dagars hos mårtensson
blev en heldel där i mars, april, maj, juni helt
underbart kul måste jag säga vilket festgäng:)
ganska stor saknad faktiskt.

Gothia Cup 2008
sjukligt bra, jag julia anton&alex hade ganska najs tid
vi spelade bra boll och bodde på lyxhotell skitnajs vare
måste jag säga spa&privatbio mcdonalds varje dag
blire bättre liksom? träffade världens underbaraste människa
som jag tog med mig hem haha :)


22-25/7  kalmar
bästa bästa dagarna på hela detta år
blev öland kubb och boul och massa mys
film även dubbelpass träning med fotbollen
haha, julia alex matilda o anton hade det bäst:)

Malta
träffade helt sjukt underbara människor som jag
aldrig kommer släppa kontakten med. man lärde
sig vara självständig och allt med malta var bra.
till och med telefonsamtalen hem var bra liksom haha.
äckligt underbara malta.

Linköping, Göteborg, Malmö
hälsa på anton, shoppa med frida
och fest reunion med köpenhamnsgänget.
jadu bättre blir det inte.

vad har man att se fram emot nu då? efter 10 gågna månader
bara 2 stycken kvar. jo du finns endel

rugbymatchen
reunion i GBG
Inomhuscuperna
LOV
Jul
Nyår


sen att gå på gymnasiet träffa allt folk är något nytt
visst det har smält men de tar ett tag komma in i det.
älska mitten av julia detta år säger jag bara <3

men dags att lämna dessa 10 månader bakom sig
se fram emot nästa två och nästa år osv. nya erfarenheter
nya händelser som ni förmodligen kommer få läsa om :)

/tillan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0