återigen måndag

heysan (:

idag är de måndag igen
usch jag gillar inte måndagar!
bara ett bevis på en ny tråkig vecka
och 5 hela dagar till helg.


hade skolfoto me fg idag
imorgon med klassen blä
på korten som förstör 1 år
av ens skolgång tills nästa.
efter skolan blev de kallskänken sen
träning som var släpp
sen har anna och jag anmält oss
te danstävlingen 11 oktober i kalmar
se se se :)

bilder från rugbyfesten kommer imorgon jag lovar !

jag har gjort en header btw som ja tror ja ska ladda
upp, får se ska bara komma underfund med vad som
blir snyggast sitter o filarpå en till så får se vad
som blir bäst på min blogg :)



så ser den ut iaf :)

nu blir de idrottkunskapsplugg!
/matilda, i think i miss you but i know you don´t want me to do that =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0