Bioo

heysan hoppsan lillebror!

satt checkade lite kommande bio nu
upptäckte att harry potter premiären är flyttad
till sommaren 2009, kan tänka mig att mina kära
kusin blev förkrossad hon älskar harry potter hah :)


den närmaste jag är lite sugen på se är väl high school musical 3
lite små töntiga har väl de andra varit men jag älskar dans&sångfilmer
hur eller hur beat on it från 2.an är ju super bra !

lite info om den för er som kanske inte har en aning vilken film de är:
Nu är det sista året på high school och Troy m fl börjar
känna oro inför att skiljas från sina kompisar när man lämnar
 skolan för college. Naturligtvis sätter man text,
musik och dans på sina känslor och gör en vårmusikal.

/tildodildo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0