can´t stop missing you

heysan bloggen!

träningen gick bra var lite flummigt idag
så inte så seriöst från vissa håll.
nu har jag duschat och börjat packa
fotbollsgymnasie väskan inför träningen
imorgon bitti slipper man stresa så imorgon :)

sitter o lyssnar på lite smör låtar nu sånna kärlekslåtar
som man typ kan tycka om hur länge som helst.
trey songz - missing you & sk8 - min största första kärlek
den andra är från lilla melodifestivalen men texten är ursöt!


 
Men nu har det gått en tid
Du mig inte ville röra vid
På samma sätt som du gjorde förr
Så stänger du din dörr
Men öppnar den på glänt igen
Och frågar vill du vara min vän
Men det kommer bli svårt det här
För jag är fortfarande
Du är det bästa som har hänt mig
Och som kommer hända mig.
(lite av texten ur sk8)


trey songz - missing you

nu kom broder hem de har vunnit över
bunkeflod med kalmar ff:s b-lag med 1-0
han gjorde det avgörade målet wiiee
min bror är bra :)
/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0