dagens outfit

hejhej

idag blev de att börja dagen med fg
tycker det är skit kul faktiskt och man
lär sig mer och mer för varje gång:)
man får dundergo frukost efter med(:

rätt slappdag i skolan har lite matte ta igen tills på fredag bara.
idag bytte även senada & elin till vår klass :) efter skolan
tog edvin och jag bussen hem, för första gången fick vi sitt platser(Y)
dagen har jag spenderat med slapp, snart dags för top model tisdag:D


dagens outfit blev slapp
trekvartsärm tröja - hm
mjukis byxor - klassmjukis från 9.an
sen blev de vita gympapjucks till det.
(lite blöta mjukisar på bilden efter sprungit hem från bussen i ösregn)


close up, sov med en fläta så mina lockar lockade sig lite mer
så jag skulle slippa platta de imorsse inte bra slita för mycket på håret(:

/tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0