day @ home

lilla tilda är lite halvsjuk idag
eller mja inte redigt hade ont
i huvudet imorsse när jag vaknade
sen är jag skoltrött redan eftersom
jag inte är säker på att ja går rätt linje
så har tagit slappdag hemma hela dagen
och snart ere dags för gå iväg och
kicka lite boll. sett på top model repriser
och sagan om de två tornen.

alltså de e sjukt vad sagan om ringen filmerna är bra.
fan vilken fantasi att bara komma på dem. Näe seriöst
se dem om du inte har det. Själv har jag sett 1.an i
extern verison med inte att leka med så mycket bättre!

och erkänn Viggo Mortensen är ju faktiskt lite snygg i filmerna?


dagen outfit har bara blivit slapp med mjukis brallz & fotbollströja.


/matilda

Kommentarer
Postat av: fffff

vigggo är snyggggg JA!:Dhaha

2008-09-10 @ 19:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0