Herregud!

vad gör jag uppe såhära sent egentligen?
samling till matchen kl 13.00 imorgon så blir ju upp
typ vid 10-11, bra jobb tillan (Y)


nu sitter jag bara vänta på att en film ska ändras te
ipod format innan ja ska lägga in den på ipoden
sen blire borsta tänderna och sova direkt :)

ikväll var frida martin lucas & rasmus här =)
som på gamla goda tiderna kiwigänget
tog igen massa prat mysigt :) & grattis
till martin & emilia som firar 9 månader&2dagar.

nu ska jag sova ni med tycker jag gonatt!
avslutar med lite fotbollsbilder som pepp(:
/matilda♥


vinst 2007 i danmark soccer festival vann över lag från hela världen:)


tågstationen i göteborg gothia 2006 :)


jag gothia 2006  väcker minnen, gothia är en underbar cup
2008 var speciellt mycket speciellt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0