Klassfoto

tjenis !

idag vare klassfoto som sagt, fick iaf se de enskilda kortet
fick duga, ingen anning om klassfoto men antagligen blir
väl ett såndära katastrof kort man får skämmas om haha !
på torsdag tar vi med rugbysektionen iaf ett försök till att bli bra.

rätt slapp dag i skolan fotbollsgymnasiet på morgonen och så.
nu ska jag o mamma åka på föräldramöte i skolan, min klass
ska vara så duktiga att sälja fika till föräldrarna som är där så
vi får lite till vår klasskassa har våra mentorer bestämt.
efter det blir det snabbt hem sen top model 20.00 :)

Fick även fg kläderna idag skit snygga är dem faktiskt
ser ut lite som kalmar ff.s träningsställ inte helt fel med andra ord.)


träningstället, fick 4, 14 var upptaget :(


överstället tjocktröja & mjukisbyxor.

för er som undrar står de icke namn eller ngt bara nr och fotbollsgymnasiet kalmar.


i like that song!

Men nu har det gått en tid
Du mig inte ville röra vid
På samma sätt som du gjorde förr
Så stänger du din dörr
Men öppnar den på glänt igen
Och frågar vill du vara min vän
Men det kommer bli svårt det här
För jag är fortfarande
Du är det bästa som har hänt mig
Och som kommer hända mig.
/tildoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0