Laddad!

hello sweethearts

mår ni brao?=) själv är det rätt bra nu faktiskt.
sjukt laddad inför staggningen imorgon och
vallen även första dansträningen imorgon (:
kommer bli fett med kul !

idag gick ellen jag och reneé in till staden
handlade tröjor till staggningen och käkade
glass sista kulklassen iår tror jag.
nu är det bara hemma sen träning vid halv 7
fotboll mums<3

SP08J - det är något att se upp för.

dock lite dåligt med, jag oroar mig så sjukt
lätt och det gör att jag har svårt med förtroende
ibland vilket ja känner just nu vilket suger:(
jag vill bara kunna lita på dig, vet ju att det är
det jag borde och sluta oroa mig.

ne nu ska jag lyssna på andréahs låt och bara ta de lugnt :)
hörs senare Puss pepole !
/matilds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0