Mulan & Lejonkungen

tjoeeeee

igår i skolan hade Ida, Lina, Emelie & jag
ett rätt kul snack. haha efter vårat flummande
var över började vi snacka disney filmer och
att någon helg snart ska vi ta en slapphelg o ha
mys med chips o godis och nöta några super disney filmer:)

våra favoriter blev mulan & lejonkungen.
Mulan
på grund av hur hon kämpar där när
hon måste bli starkast bland killarna sån jävla
kämpa glöd & allt det gör hon för sin familj
klart värt en tår.


lejonkungen bara för den är ju helt enkelt underbar?
faktiskt den första disney film där en av huvudrollerna dör.
timon&pumpa göre ju faktiskt lite roligare med haha :)


ni får faktiskt tycka hur töntig jag är som helst. Men vissa filmer kan
man faktiskt se hur gammal man är och vissa har ju ett budskap.
aja nu ska jag inte snacka mer disney utan nu blire gå iväg byta om
fotbollsträning om 45 min så ciao
/tills

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0