Myskväll med favoritfilm !

heysan gullisar.

igår kväll var det klassfest flyttat från joel
till rasmus i mörbylånga vilket typ är världens ända
nämen väldigt långt ner på öland. Så eftersom
humöret inte var på topp kände jag att ja inte orkade.

Mn kvällen blev inte bortkastat favorit frida och sen
emelie & lina från klassen kom hit och såg film:)
och innan dess käkade frida jag och lina gyro/kebab/pizza
i staden på pizzeria viktoria för gott alltså !

såg p.s i love you
som handlar om holly som förlorar sin älskade gerry
är min absoluta favorit film nu. sett den på bio och hyrde
den igår sen läst boken uss gråter hela tiden äckligt bra!

se se se den


gyros <3


frida och lina mina brudar de :) emelie missade maten på grund av match
men hon är bra hon med hihi (:

/tillssss

Kommentarer
Postat av: fff

hah afan va heta!. favvvis<3

2008-09-14 @ 21:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0