onsdag

tjena!

idag började dagen med en 3 timmar lång skrivning
i svenskan vi skulle skriva referat. Gick helt ok tycker jag(Y)
sen drog magda o jag på stan en lång runda sen käkade
vi pizza på viktoria
MUMS :) sen vare bara slapp sen buss hem
och snart ere fotbollsträning som gäller!

imorgon har vi hand om skol dm för högstadiet.
Det ingår i vårt betyg haha. jag o joel ska vara speakers:)
ska bli skoj efter det blir det fotbollsgymnasiet sen sluta
 hem dans och på kvällen bistro bar :)
& på fredag äre studiedag blire slappare vecka :D


magda på pizzerian, magda & jag har känt varandra i 16 år 28 september haha:)


vesuvio <3


magda & jag skit coola ohja vi vet ! (;

/matilds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0