pingis

hej gullungar !

hur mår ni? själv mår jag bra lite sliten i kroppen bara
mycket träna nu med både fotboll dans och fg + match.
ja idag vare ju match borta mot norra tång mitt ute i ingenstans
vi stod emot bra till de va cirka en kvart kvart med lite otur
släppte vi in så de slutade 3-0 :(

annars idag har de bara blivit slapp såg
 kff spöa bajen med:) , väntar på käk nu
mamma lagar köttfärslimpa fast antons mammas recept
med fetaost och tomat in gott gott gott faktiskt :)

pratar lite pingis med felix på msn nu. och för er som vill
veta suger jag på pingis. visst bolltalang har ja men pingis
nä helt enkelt inte min grej alls haha !
mötte anton&martin förra helgen och jag kan ju skryta om
att ja losade allt med 11-0 haha :)
får med syssling amanda
i klassen att lära upp mig lite (A)

kalmar kann ju iaf skryta om att denna pingis talang är här ifrån

j.o waldner

/tills

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0