Remember The Titans

Denna underbara film, verklighetsbaserad med. ÄLSKA!
Lite av de bästa coach snacken från fetgryma coach Boone.




Jag är coach Boone.
jag ska berätta hur mycket "kul" vi ska ha denna säsongen.
Vi åker till träningslägret påGettysburg College
den 15 augusti klockan 7.29.
De som kommer 7.30 får inte spela iår utan bara se på.
Detta är ingen demokrati detta är en diktatur.
Jag är lagen.

Man måste styra in aggressionen i ett
lagsamarbete för att nå perfektion.

Vi ska vara perfekta i allt som rör spelet
Missad passning: löp en mile
Missad blockering: löp en mile
Tappar ni bollen, sprakar jag häcken av er
och sen löper ni en mil.
Perfektion.

/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0