studiedag !

hej sötnosar !

idag har jag haft studiedag vilket är underbart :)
vad passar bättre än en lååång shopping runda ?=)
fick skjuts av bror&johnny in sen gick ja själv en stund
hittade ganska mycket (: träffade bland annat jenny, amanda osv(:
sen kom julia, bella & julia så käkade vi buffé på zorbas :)
grekis mat gyros o massa mums - älskaälskaälska.

blev hem ordna lite för mina bruds dannie agnes anna jenny var här ikv:)
vi firade att jag fyllt med middag och se på a walk to remeber.
Den filmen är så äckligt bra så de finns verkligen inte.
Gråter floder jämt! vet att jag tipsat om den innan men de är värt två tips!

"our love is like the wind, i can´t see it, but i can feel it"

jag har känt hur de känns att ha sån kärlek.
Det är underbart, det går inte att beskiva
sådan personkemi mellan två människor.
Men jag vet också hur det känns att förlora sån kärlek.
Och det finns inget som gör ondare.
Föreställ dig då att förlora person inte bara kärleken?

/matilaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0