3-1 vinst & 3 dagars paddling

tjenis bloggen !

riktig dålig uppdatering jag vet sorry !
haft lite i skolan sen fullt upp med söka sommarjobb

idag var de seriepremiär mot Team södermöre.
riktigt tuff och bra match det gillar vi.
de tog ledningen med 1-0 vi kvitterade
sen gjorde jag 2-1 till oss på en skit bra boll av emmy
matchen slutade som sagt 3-1 till oss :) riktigt bra !

innan idag har vi firat brodern min med släkten han fyllde 19
så sent som i torsdags. grattis grabben !

imorgon ska vi iväg på natur/friluftsliv ingår i min linje samhälle/idrott
själv är jag inte så förtjust i friluftsliv men det får gå. Paddlar med tillan
och har en underbar klass. Vi ska åka buss till algunnen sen gå 6 km
sedan ska vi paddla mellan 4-6 mil i 3 dagar i forsar och sånt.
Så kommer inte kunna uppdatera försen onsdag om jag orkar
annars blir det på torsdag då det är vallevalborg då vankas feeeessst !



nu ska jag mysa med älsklingen lite det sista sedan blir det hem packa.
/matilds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0