6 april 2009

lite dålig update men ahr typ ingen tid på helgen sory !

fredag: blev ta de lugnt efter skolan i parken vid slottet
med tillan ellen reneé och beckus, senare kom även
emilia malin emmy och hanna. Blev grillning, massa
mys och så vidare. Sen blev det en runda till maxi med
modern sen blev de förbi min babe en runda. lovely.
riktigt fint väder var det med underbart.

lördag: träning tidigt ganska seg är man efter en hel
skola vecka även om man inte varit ute. då är det ännu
värre hehe. Sen blev det hem duscha lite snabbt sen åtke
vi till farfar som fyllde 75 år och firade han. Trevligt träffa
släkten må jag säga. Sen cyklade jag hem (supervårigt att cykla
måste ni hålla med om)
och anna kom förbi in med maten i ugnen
sen kom brudarna förbi och vi hade påskmys med finfin middag
och lekar. På kvällen blevd et älslingen och lite fest
lustgas säger jag bara höhö !

söndag: fotbollsturnering i sporthallen. ellen&jag hade ett lag anmält
tydligen ända tjejlaget. Sådär gick de väl men roligt var det :)
lite utmaning att bara möte killar måste jag säga :)

kul helg !

/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0