april april din dumma sil

hello !

idag är det första april och jag har bara lurat 1 lite dåligt av mig
haha inte ens något kul lureri, sa bara att vi har oförberett test
på spanskan på fredag och det gick ju ida på hehe april april:D

snart är de i allafall påsk och högtider är faktiskt lite skojsigt måste jag säga:D
på lördag ska anna och jag ha påsk mys mitt på dagen med daajmm planerade
lite för det idag hihi :D annars har de bara varit träningslära prov idag som gick
bra (tror jag) vårväder satt ute och solade lite skönt! sen träning också.
kanske chill dag onsdagar iaf. Lunchen blev pizzabuffé på italia mumma.

imorgon blir de baben, gyminstruktör och sen dans
i skolan blir det möte med kåren och så får jag se om
jag nu blir rugbyansvarig hihi ! Hoppas....

ikväll nu ska jag klicka ut lite fakta om prinsessan diana ska snacka några minuter
om en känd person från England på fredag hon var ett av alternativen, why not?

Peace and Love !
/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0