mondaaaayy

måndag idag då ännu en skolvcka med andra ord. Dock går vi faktiskt bara till
torsdag denna vecka sen är vi ju lediga på långfredagen. På torsdag är det
stagg & kagg fest på skällby nice. Får se om jag är pepp på gå. Hur mycket
pengar man har lär ju få avgöra de lite dåva. måste spara nu alltså.
För er som vill veta har ja fixat noll saker på listan, dåligt. Men är på god väg
nästan. Skinjackan & jeansjackan blir av denna vecka iaf. Sen älsklingens
garderob med dock inte min hehe.

ikväll blir det match mot lindsdals 94.or killar alltså de är väldigt duktiga så lär
nog bli en ordentlig fight som jag hoppas vi vinner. Igår gick de ju sådär för
ellen becka mig sandra dannie moa filippa hehe mötte bara killar som var typ 26
brorsans lag vann iaf duktiga var dem & dem mötte vi ju med faktiskt.

på onsdag ska ni rösta på mig till rugbyansvarig okej? Bra !

/matilds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0