och så var lovet helt över..

.. och imorgon börjar skolan igen.
själv fick jag en smyg start idag då det var kåren möte vid 10
dock var de ganska kul. ganska peppad för de nya med rugby
och allt kommer bli redigt bra tror ja :) redan börjat med tidsplanen.

dålig update i helgen jag vet. men hade träningläger md BP
så tränade fredag sen hem till älsklingens päron äta tacos & spela wii
sen hem hit sova. Upp tidigt på lördag träna hem mysa lite sen vi 17
var de match mot bromma som vi vann med 7-0 eller vad det var :D
as gutt ! på kvällen blev det fest hos coffe ! på söndagen var de bara lugn
träning md fotbollstennis. På kvällen blev de skriva klart ergonomiarbetet
till idrotten (att ja alltid ska göra sånna saker i sista stund) sen sova hos babe!


en sjuk sak när vid stod och hade namngenomgång med BP ser ja att mittemot
mig stor julia som bodde i rummet bredvid mig på malta. visste att hon spelade
fotboll i ett lag i sthlm. Men vi har inte haft så mycket kontakt och inte setts sen malta
så blev en liten chock. Hur stora är oddsen liksom haha ? :) kul ialla fall :)


idag händer inget speciellt, njuta av ledigheten typ ?

/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0