påskhelgen

tjena pepole !

dålig update under påsken men har varit lite ferre och så här hemma så har haft noll tid.
torsdag var sista dagen för skola påsklov äntligen. Sen blev de hem fixa iordning sig
sen bort till sundberg för lite förfest. Vid 10 tiden drog alla till logen och jag till babe.
Ingen kom sedan in på logen (förrutom de som förköpt biljett)
för det var för mycket folk och lite det jag kände på mig. Blev iallafall en mysig kväll :)


mallan & jag (:


elin & johanna


malin jag sundberg :)


sundberg & ellen


dansadansa

fredag: var rätt seg så blev bara slapp på dagen sen på kvällen kom ellen matilda johanna malin
emilia elin och karro förbi blev grillning och fäääst mysigt ! babe sov här också riktigt bra kväll.

lördag:  tackade gud för träningen på morgonen var inställd sen blev de fixa lite käka gyrossallad mumma
och vänta in kvällen. Blev en super bra kväll med lite tjabb och om och men. Dock på hela taget så blev det
en mycket bra kväller :)


sparta <3


peppa !

idag: ska jag bara sega blir nog till älskling en runda. slapp och mys. peppa påsk är över nu peppar vi valle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0