New start !

Helloj :)

Nu kör vi lite nystart här på bloggen.
Jag har haft ett välbehövligt sommaruppehåll, kände att de inte fanns så mycket i huvudet att skriva här
så det var lika bra ta ett uppehåll. Men nu är jag tillbaka :) Och det kommer komma mycket mer inlägg.

Sommaren har bjudit på det mesta, fint väder, dåligt väder, bra fester, roliga resor,
malin lyckades komma ner från stockholm, fotboll, mys och en massa härliga sommarkvällar :)
Nu på sensommaren börjar Andréah skola i Torsås vilket är toppen skit nära Kalmar , jag gillar starkt!
Sommaren har bjudit på det mesta det gillar vi, till hösten eller i början av nästa år & nästa sommar
blir det utlandsresa helt bestämt. Det var de enda som saknades denna sommaren en "maltaresa".


andréah min rumskompis från malta som ska gå stage i torsås :)
en redig partypingla det gillar vi !

/matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0