Örebro

Förra helgen blev det en tripp till örebro med familjen
orsak mormor skulle ha 80 års kalas. Jag älskar storstäder
mest av allt Göteborg och Örebro,
orsak jag hittar där.

Vi kom dit på torsdagen på mormors födelsedag blev äta lite
de närmsta och bara ta de lugnt. Vi sov hos Gunnel&Bosse
mammas kusin och hennes man fifan vad roligt det var ska jag säga.

På fredagen blev det en heldag i stan och på marieberg blev en heeel deeel
shopping, det gillar jag ! Blev ett skärp, skor, klänning, kjol, och sådana gel inlägg
som man lägger i klackaskorna "all night long" och helt ärligt de funkar faktiskt
kunde bergis ha på mig skorna 2 timmar längre än vad man normalt klarar!

Lördagen var kalas dagen och de var väl ett 50-tal ganska roligt god mat osv.
Jag fick agera lekmamma och lekte med alla barnen hela kvällen i klackar det
kallar jag starkt jobbat. Jag lärde alla spela fotboll det tycker vi om haha !

På söndagen blev det hemfärd på grund av att jag skulle spela match, vi mötte
Norra tång borta. En match som vi spelade skit i och förlorade surt.


lovely, köpta på din sko.





skärpet, matchar skorna perfa !


kjolen :)


blev ingen bild på klänningen för den ligger redan i tvätten en annan dag får de bli :)

/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0