Vinst mot serieledarna

GUTT säger jag.
Vi kämpade på som fan idag brudar och
vände 1-0 till 2-1 och så slutade även matchen.
Mål gjorde Moa och Filippa, riktigt härligt slå
serieledarna och närma oss första platsen i tabellen.
Skönt att avsluta söndagen bra.

Efter matchen blev det stressa iväg och åka på kårmöte. Träffade den nya Verksamhetsutvecklaren
i Kalmar. Rebecca milis storasyster, riktigt go tjej tycker. Blev en hel del snack om rygby inspark och
kårkort. Och jag säger då det att denna insparken kommer bli T O P P E N säg vad ni vill men jag har tro.

nu är jag faktiskt super trött och ska sova alldeles strax hade jag tänkt.
Imorgon blir det nog stan och kanske yoga med stina, sen träning
och efter de myskväll med kaggskår och efter allt det dära ska jag hem till
min älskling honom tycker jag en himla massa om.

/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0