10/2 2009

2009 låter fortfarande coolt att säga det haha.

idag var det ju det feta naturprovet som jag har dött på
de senaste dagarna. Gick bra i allfall fick med det mesta
på den så kallade "fusk" lappen vi fick ha med. Dock kunde
man inte få svar på några vg och mvg frågan genom boken
utan man fick använda sunt förnuft typ hehe gick nog bra.

efter skolan blev det sitta prata lite skit med bella&ellen mysmys.
sen fikade jag ellen och emilia lite goa skratt fick man(:
imorgon åker ellenpellen fuskis till lanzarote, jag vill med.
sen ikväll var jag på söder hos en gosunge sen hem
och se top model som jag nämde i inlägget innan.

på fredag ere spanska prov, idag pluggfridag jippie !
 
/matildan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0