12 februari tjugohundranio

tjenixen

torsdag idag och imorgon eftermiddag börjar det efterlängtade sportlovet
så sjukt välbehövligt nu känner jag. 2 prov i veckan hela tiden efter sen så
kan vara skönt få vila upp sig. Idag har de blivit fg i snö dock skotad plan idag
hehe. sen hem plugga spanska massa spanska prov imorgon.
TUR att jag bara läser de i årskurs 1.
nyss kom jag hem från dansen med en kul sak under dagen iaf :)
mötte upp en liten plutte istan med gav han lite vännerfilmer nöööta.

imorgon blir det nog fridan & stinan kanske amandan.
får se vad det blir lutar åt fest, oth ? vi får se vad gud har
för planer hehe.
(sett för mycket på top model säsong 1 där
typ alla är överkristna =S )


nu ska jag sova upp tidigt imorgon läsa igenom spanskan BLÄÄÄ !

/matilds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0