3/2 2009

hellojj

idag har de varit studiedag riktigt härligt
måste jag säga. Dock hade jag ju fg ändå
lite små segt gå upp tidigt på lediga dagen.
+ att jag försov mig nästan för niclas struntade
i trycka på znooooza, så jag somnade om istället (Y)
efter fg blev det hem duscha sen in till staden
gick en runda med malin sen kom fridan :)

hittade ett par urtuffa pilotbrillor på arnolds för bara 20 kr
rea rea rea rea rea rea.
sen la jag undan en tröja och ett linne på hm, ska välja ett och
hämta ut imorgon som det ser ut som nu hehe :)

blev zorbas med frida, sen ut på söder igen mysigt.

igår var det bara segdag i skolan orkade inget
sen blev de träna slapp konditionen yes !
sen blev de sova hos gubben alltid mys.

bilder på kläderna kommer sen lägger in allt på samma gång
nu äre snart top model seee yaa !

/matilds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0