dålig update

dåligt med uppdateringar sorry
haft så himla fullt upp!


fredag: idrottskunskaps prov gick helt ok!
sen på kvällen blev det corner med fridan
väldigt mysigt träffade på henzé tobbe & ola där med (Y)
sen hem kolla på oth, dags för oth night again tycker jag.

lördag: gose sov här mycket bra lördag :) även träning &
fiddes lillebror adam fyllde con gratz !

söndag: ut och löpa på morgonen duktiga duktiga jag haha
dock gjorde ja det bara som sällskap haha :) sen laga käk
till moder och plugg dag har världens fetaste natur prov på tisdag.

idag: har de varit segdag drog hem från skolan kände mig lite hängig
pluggat lite på naturen iaf. vi får ha ett a3 papper med oss fyllt på
framsidan med anteckningar typ en fusklapp bara för provet är så stort.
de ja fyllt på pappret svar på allt som är för g täckte hela pappret

undra hur vg mvg kommer gå =S wish me good luck !
ikväll blir det träna, hoppas vi slipper kondition hoppas hoppas.


typ halva min "fusklapp"
 /matilds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0