hemma :)

hemma hemma hemma

hade inte varit fel stanna till fredag fått en extra shoppingdag
hihi. hittade ganska mycket. jeans leggings på salt, en tröja på gina
skor (vita gladiator) på monki (älska mina mina mina) bas linne från cubus
och ett skärp från hm.
Allt kommer på bild imorgon. Hinner tyvärr inte idag.

har precis spelat match mot vårat 94.a lag vi slog dem med en 5,6-0 sen
nu blire ferre med frida amanda och stina kanske moa med :) Härligt !
Så fullt upp hela dagen men de är ju helg nu :) fick sov morgon imorsse med
idrottskunskapen var inställd så mycket bra dag :D

imorgon får ni bilder från sthlm och på inköpen oså nu ska jag göra mig i ordning :)

pusss
/matilds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0