koffeinkick

jo tack det skulle jag behöva !

idag har faktiskt varit en jobbig dag för en sådan som jag som har sportlov.
fick gå upp redan kart över 7, hade tid på vårdcentralen. Gick bra kollade örat
och såg felet, vätska och ojämt tryck i höger örat så jag skulle göra lite grejer
typ blåsa inåt och sånt för jämna trycket men ingen medicinering :)

sen efter det var jag tvungen åka till puttes innan det öppnade alltså innan 10.
för beställa fg kläder. Vi måste ha med oss extra upplagor och sånt när vi
åker till SPANIEN 9 MARS :D skönt komma till värmen. Är träningsläger dock.
Beställde en extra träningströja, en tjocktröja och extra fotbollsstrumpor sen
pikétröjan vi var tvugna att beställa.

tack vare det är jag sjukt trött somna lite för sent för gå upp så tidigt.
koffeinkick ja tack !



värme sol bad & fotboll i en vecka snart så.

/matilds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0