Stockholm

hej nu har jag lagt in alla bilder fårn stockholm
på datan. Lägger in några av dem här så ni
ser vad jag hade för mig hihi :)

dag 1: blev åka i minibussen istället för stora bussen chill med mina brudar
kom fram och det började med riksdagen, ganska coolt se debatten om nya 
nedladdnings lagen faktiskt. sen stadsvandring där jag råkade
gå in i han som spelar arn för snygg är han ju
!  På kvällen var vi på tekniska
museet sen hem till vandra hemmet som hete zinkensdam och låg på söder.

dag 2: morgonen började med riksidrotts museet sen staden i några timmar
sen blev det dags för hemfärd runt 14-14.30. Kul i Stockholm även om det bara
var två dagar. Bästa avr att få träffa malin och harry igen ju :)


vi gick på stadsvandring efter vi hade varit på riksdagen
här strikar matilda en poose utanför rosenbad.


matilda och anton (:


reneé ellen rasmus :)


kalle :)


palestinas president


riddaren är sverige, draken danmark, och preinsessan brevid moder svea
en avbildning från en seger vid ett krig som finns i en kyrka i sthlm.


vi fick se en avlösning där man bytte vakter utanför slottet
observera killen näst längst till vänster han kunde kanppt hålla
sig för skratt och hade mössan på sne haha !


sen på kvällen innan vi åkte hem var på tekniska museet


dansmatta


pasta lasagne på john chris

/matilds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0