14/1 2009

tjolahopp

idag är det den 14.e och 14 är mitt turnummer antecka det haha.
igår blev det gymma stenhårt körde hela kroppen i ungefär 2 timmar
det var jag och ipoden som kämpade hårt ihop. Köpte gymkort på
friskis + medlemskap (man är typ tvungen till det) för 700 kr
så nu blir det 3 månaders genomkörare tills serien börjar igen.
känns bra ska även bli lite nyttigare bara pizza & onyttigheter på helgen
och försöka sluta köpa saker i skolans kaffé. Lär bli svårt på 90 minuters
samhälle får man lätt sockersuget och med en 5 minuters rast mitt
i kan det vara svårt att stå emot. men jag ska klara det. Ska vara
slim till sommaren. Det får vara mitt försenade nyårslöfte.

annars idag har ja nada att göra inget plugg inget alls SKÖNT!
blir top model vid 8 i allafall. Funderar på dra en runda till gymet
igen köra lite löpa och lösa vikter. Dock inte bra träna två dagar
i rad sen har jag fg träning imorgon med.  Vi får se.

imorgon blir det skola sen söder tror jag och på kvällen oth kväll
med fiddefisken för länge sen det blev det måste jag säga.
denna gång utan chips och dipp.

/matilda


Kommentarer
Postat av: -

Du kan ju äta grönsaker med dipp, det är gott!!!

Och lite nyttigare än chips! :)

2009-01-15 @ 10:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0