andra stjärnan till höger

var inne kollade lite smycken på kyssjohanna.se
finns ju ursnygga där :) hittade ett som påminnde mig
om min absoluta favorit film när jag var liten
Peter Pan.

är ett berlock halsband, med en älva och texten
"Straight on until dawn" på utsidan
och på insidan "Off to neverland, Second Star to the right..."



ibland känner jag fortfarande som när jag va liten.
önskar att Peter pan kommer och hämtar mig så jag
slipper växa upp så jag slipper ta tag i allt. Tänk va skönt att
bara kunna komma ifrån ibland utan tankarna i bakhuvudet
"jag måste gör det, det och det idag"
jag vill också vara som pojken som aldrig växte upp.



/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0