bara 3 veckor...

..tills det är sportlov någon mer än jag som jublar? :D

tjotjo
idag är det måndag igen = ännu en skolvecka.
ganska slapp inga prov men lite läxa tills fredag.
dagens snacka var relaxen underbart var det ju.
blev springa bort till söder på lunchen, jag älskar det.
ikväller blir det träning, eller om cirka 30 minuter börjar den upps.
nu blev det stressigt haha !

imorgon blir det gym oså jobbar ju på biffandet.
ni ska se mig till sommaren ingen av er kommer våga
fightas med mig då inte ens en brottare som spelar rugby
det vill jag lova haha.

nej nu skulle ju jag skynda.


spara till sån lugg igen? bilden är sen mitten av sommarn

/mmmmmmmmmmmmmmmatilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0