relax take, it easy

hello snyggingar!

haft en bra helg ?
jag kan ju berätta lite av min har faktiskt varit helbra :)
fredag: blev skola oså helt okej dag fick bakad potatis i matsalen mhhmmm :)
stan med matilda&ellen och johanna kom sedan med, blev hem fixa dona
sen till söder fixade överrasknings middag kyckling filé med röra i, bandpasta, sallad
och beranisesås till en mycket kär person. Ur gott blev de i allafall :D
blev en redigt bra myssskväll:)

lördag: dra sig lite tobbe jag niclas käkade pizza (igen). Sen var pojkarna supersnälla
och skjutsade mig till träningen. Ganska skoj träning och tårta fick vi efter för gulli & moa fyllt
dannie&zozan var the tårtbakers :)
hem duscha sen hade vi hyrt relaxen i simhallen
sjukt fint bubbelpool ligg fötöljer/stolar, tv, korg från taket, ångbastu & torrbastu
helsoft väl värt priset !!!!!!  + att man fick dricka där inne oså med :)
Blev jag ellen frida stina tobbe niclas henzé ola johan rolle henke.
sen hem till niclas igenfsta vidare sen blev det gå till ellen  för ännu mer fest mycket bra kväll !



söndag: idag med andra ord, åka tillbaka söder hjälpa till städa lite granna döktiga jag.
(städade allt själv faktiskt) sen blev det mysdag se på vänner sen hem o skriva labbrapport.
bläää på naturkunskap men av klarat labbraporten nu i allafall skönt !
snart blir det sova skola imorgon börjar med idrott på friskis och svettis där ser man.

/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0