söndag

söndag är en redig slappdag.
vilodagen som gud säger.
kunde de inte finnas fler sånna?

imorgon är det skola och vardagen är tillbaka
som vanligt alla redan. vet inte om jag är riktigt
redo för en vår termin men prov nationella och
allt vare är. men hey finns ju ingen återvändo
så vad ska man göra bita i det sura äpplet och
köra på. det får funka. 5 veckor till sportlov positivt.

igår blev det vakna och spela rise of nation (har typ
blivit lite smått beronde av det haha)
 sen slappa
åkte hem runt 2 tiden. kommit in i någon sims fälla igen
och lite gh sen blev det söder igen blev bjuden på mat
sen följde stinoo med mig hem såg dagboken som
är en av världens bästa filmer.
så det blev en helbra lördag.

nu ska jag duscha och så(:
/matilda


Kommentarer
Postat av: KIA WHITE

Haha, jag brukar med ha sims fällor. sitter i en vecka typ för mig och sen spelar jag inte på ett halvår.

2009-01-11 @ 19:49:18
URL: http://honheterkia.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha jag vet sånna fällor har jag med, men rätt skojiga är dom dock haha ;D

2009-01-12 @ 22:07:21
URL: http://triplem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0