taberas

hello pepole:)

idag ska min kära familj me ge oss en gata söder ut till farmor&farfar
känns nästan långt och gå när de bodde grannar med oss för inte så
länge sen. Anledningen är att farmor har lagat kroppkakor. Massa mums.
Kommer bli ett taberas på svensknabben idag.

i fredags blev det fest hos matilda :) super trevligt med brudarna och sen
kom lite pojkar. planerna var palace men det fanns det ingen ork till.
jag drog till söder en runda sen var jag hemma runt 2-halv 3 mycket trevlig kväll:)
bilder kommer när jag lyckats nalla av malin :)

igår blev det söder möblera om lite och fixa och dona. Köpte några filmer
käkade pizza & chips. Nu tänker ni vad hände med nyttighets grejen
men på helgen får man feta lite inte i veckorna :)
hade super mys kväll sen imorsse gick jag upp vid halv 10 fixade lite
sen tog ja bussen hem
ikväll blir det mina allra bästa brudar stina & frida.


stina & frida
/matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-01-22 @ 22:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0