tuesday

tjenis :)

idag började dagen som alla tisdagar med fotbollsgymnasiet.
gick väl helt ok, bästa delen är lätt frukosten och faktumet att
9 mars drar vi till España på träningsläger :)  inte helt fel !

annars blev de lämna in labbrapporten och allmän chilldag.
Duktig som jag är drog jag mig vidare till gymmet, höll
duktigt igånt i 1 och en halv timme ungefär. Träffade både
lisa rohde ida & tobbe där.
Med andra ord 5 från Sp08J där otroligt.

dagen slutade med att jag drog mot söder, och sen blev det bussen
hem runt sju kollade lite top model ode, sen nu är det läsa lite svenskabok
som gäller 200 sidor kvar 1 vecka på mig. Kan nog hinna. hoppas.

imorgon onsdag dubbel ombyttpass i skolan, kallskänken, sen träning.

studiedag på tisdag = shopping dag ohja !

/tildan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0