25/6 2009

Hello bloggen.

Midsommar på öland var helt underbart.
åkte upp till sommarstugan på torsdagen med päronen, käkade gott, massa kort osv. Familjen firar alltid i vår sommarstuga med massa andra familjer, har inte varit med på länge med det var jävligt skoj ska jag säga dig.
På fredagen åkte jag ner till Lundegård, det första jag ser är en husvagn som är helt uppbrunnen som bärgningsbilen kör iväg. Läste sedan i tidningen efter helgen att den brunnit under natten i allafall älsklingen mötte upp mig vid bussen sen blev de midsommar firade med vattenpipa och dricka all day long med grabbsen. Riktigt trevligt !
åkte hem på kvällen käkade nypotatis och gräddfil med gräslök mumma. Blev sova hos älsklingen för han skulle upp
och jobba tidigt dagen efter.

Veckan har varit slapp riktigt fnt ute har blivit sola med frida mestadels och match mot team södermöre som slutade 0-0
i helgen blir det kroken med babe.  SommarSommarSommar i love it. OCH PÅ MÅNDAG KOMMER MALLAN:D
(blev ändrat datum för er som inte hänger med)

ut i solen igen, see ya

/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0