8/6 2009

En dag kvar, en dag kvar, en dag kvar sen är det SOMMARLOV :)
gud vad härligt det kommer bli !

Igår hade min storebror Bal, var och tog kort på han vid slottet
och hjälpte till med kåren. Alla var sjukligt fina. Längtar redan
till min bal hah (A) I lördags var det match med b-laget som vi vann
med 6-2 gick ganska bra spelade nästan hela. I fredags var de party
först grill hos johanna med brudsen sen vidare till pojken min kul kväll.

idag blir det att gå till kagg då de tar studenten idag, foppa går ut och frida och
jag ska ge han något att hänga runt halsen. Gud har gått fort som faeeeeen
på onsdag är det min broders tur. Nä nu ska jag hjälpa till lite med frukosten
nere på kåren är ju sista mötet idag innan sommaren.
Sommar, gud vad jag älskar det ordet.

/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0