pitcure


dessa brudar gillar jag !
(bild från springbreak)

denna vecka är sista riktiga skolveckan även om den varit slapp. I måndags var det spanskaprov som inte gick alls bra och det avgör hela betyget inte alls roligt. Får hoppas på ett VG så jag får det i betyg. Läser ju spanska steg 3 så får ju meritpoäng bara jag blir godkänd så man får hoppas på de bästa, meritpoäng gillatr vi ! Fick även reda på mitt Matte B betyg, har ju läst snabbmatte så redan gjort matte A&B fick MVG i både och :D känns ganska fint faktiskt. Hade ju bara VG på högstadiet så alltid skönt höja sig. Idag hade vi debatt för & emot EU jag fick indelning att tala för. Gik bra och på muntliga g-förhöret med kändes så iallafall. Imorgon peppar vi kanotrugby. Är en grej alla idrottklasser på Stagg får göra rugby i kanoter helt enkelt på vatten med ett jätte pilates boll, man gör touchdown på motståndarens sifa genom välta deras kon med bollen. Lär bli ganska kul hoppas vädret håller i sig bara varit lite regnigt de två senaste dagarna. Igår var det triaden, Stagg krossade med hjälp av Adam fifan vilken supersnabb kille grymt var det att se!
Ikväll har de blivit älskling träna och så skön dag och nu är det snart dags att soova. Puss!

/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0