16-03-2009

hej bloggen !

idag var det tillbaka till skolan igen, känns lite lustigt
efter en vecka i spanien må jag säga. Dagen började med
dans hiphop & disco med sofia respektive tina. Båda dem går
i min disco grupp på dansinstitutet där vi dansar. Båda
är super duktiga och dansa är sjukt kul.

sen på matten gjorde jag matteprovet ja missade förra veckan
eller iaf del 1 duktiga jag. På onsdag blir det del 2. Sen har ja mejlat
alla mina lärare frågat vad jag missat i respektive ämne känner
mig mega duktig. Om cirka en timme är det träning, dock är mina
ben så där jädra sega sen gågna veckan men vafan de får gå.

imorgon måste jag till gymet betala mitt missade instruktörpass (inte meningen)
sen ta ett pass var ett tag sen efter det blir det min babe han är så bra.
nu ska jag återgå till att försöka få tag på stina. PUSS
/matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0