17/3-09

hello bloggen !

idag har de varit fotbollsgymnasieträning ute igen kallt regnade lite
sen skola ganska slapp och efter det blev de gym sen fick jag&niclas
skjuts av persson hem te baben min. Mysdag. Nu på kvällskvisten har
de bara blivit se miami ink och tare lugnan, behövs ibland.
Imorgon del 2 av matte provet uscha.

haha första relaxen som vi var på kom ltie folk genom missuppfattningar
och lite johans fel avr alla inte redigt inbjudna och inte betalade. Efter blivit bedd
av folk som inte vågade sa ja till tjejerna att betala eller gå. Läste på en av de tjejernas
bdb "allt var bra förrutom en liten bitch och hennes ännu bitchigare pojkvän" lol
säger jag dock är de lilla "dåliga första intrycket" utrett. men var tvungen skratta lite
inget illa menat men ja ahr aldrig blivit tolkad som bitch gud vad frida kommer
skratta när hon läser detta hahaha !
aja gonatt
/matilda

Kommentarer
Postat av: FRIDA

HAHAHAHAHHAHAHAHhahahahahahhaha så jävla kul! jag dööör. din bitch du får du skärpa dig. !hahahahahahahahahahahaha

2009-03-20 @ 20:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0