España in pictures

mån-fre var jag med fotbollsgymnasiet årskurs 1 & 2
i spanien. Vi bodde i Lloret de mar, ett fint ställe cirka
7 mil ifrån Barcelona. Anna, julia & jag fick dela rum :)
najs vecka var det.

dag 1: vi kom till hotellet men på grund av strul fick vi vänta
någon timme på att rummen skulle bli färdig städade.
jag gick och hittade mina ketchup chips (det är gott) som jag
inte ätit sen malta, svin goda och alla lärde sig älska dom haha!
sen på eftermiddagen blev det träning sen bara hem sova var ganska
trött efter dit resan.



lobbyn


<3<3<3<3<3 ketchup chips


rummet där anna julia & jag bodde


the hotell by night, intes bild fet fin !

dag 2: tisdagen började med morgon träning ganska slapp sen på
eftermiddagen åkte vi in till Barcelona. Vi åkte på en rundtur och såg
massa häftiga saker. Julia Julia Emma och jag
shoppade loss sen blev det donken och efter det spelade hälften
av oss match mot ett lag CE Europa tror jag dem hette. Vi vann med
2-1 iaf. Efter det blev det hem till hotellet sooovvvaaaa.


lisa amanda och annie på morgonträningen, lite molnigt.


kyrka


camp nou


españols hemma arena, även där friidrotts os var 1992 när de var i Barcelona.


sen på kvällen spelade några match då checkade vi haha :)

dag 3: även denna dag började med träning sen var de lite fritid å vi mest
chillade och fetade oss sen avr det dags för match. Vi åkte upp i bergen för möta
något spanskt lag. Vi vann med 5-0 eller när vi ledde med 5-0 blev det näst intil
slagsmål så domaren bara gick av planen och gick hem ?! sepe jag vet.
riktigt fula var dem i spelet. Jag gjorde 1 och 3.e målet iaf wiee :)
sen blev det hem sova än en gång.


senada y yo


uppvärmning


match


mååååål


lagfoto


fillan, jag, alle, senada, lisa

dag 4: första träningen idag var slapp, med lite turnering och fotbollstennis
sen blevd et fritid resten av dagen. Vi drog till stranden solade lite, sen shoppade
jag emma och erica lite i alla små butiker där vi bodde. Sen käkade vi donken igen
fetmaten på hoteller började bli lite äcklig. Sen på kvällen  sparkade tvåorna in oss
vi blev as fult sminkade och de tupperade håret åt alla håll sen fick vi sjunga norsk
kareoke och göra charader mycket rolig kväll haha, efter det gick vi en runda i
Lloret de mar och chillade. Blev utskällda av hotellets vakt för vi var högljudda när vi sov?
han måste tagit fel rum.


alla 1.or & 2.or


fotbollstennis


tränarna, marie, ola, anders, lunkan och TG


inte på väg till stranden


på playan


det var fint fint


sola & bada (dock vare ju typ bara 15 grader så brun blev man inte och kallt vare)


<3


coolaste baren fanns lätt i Lloret de mar haha !


och så här såg jag ut på norsk kareoke haha !

dag 5: blev upp tidigt och inte fick vi någon frukost heller. Blev handla lite godis till
familjen på taxfree på flygplatsen sen var det bara hem man ville, Vid 13.00 ungefär
landade vi i skavsta sen blev det käk och 4 timmar senare var i vi i kära kalmar
där babe väntade. hel bra vecka, utan blask väder och träningar på gräs i shrots och t-shirt
var helt jävla underbart. längtar till sommaren.

/matilds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0