heeeelgeeeeen

fredag: blev skola och sen stan med caiza mia johanna micha natta
lisa och emma. Vi plus linda och tilli skulle handla något fintfint till ela
som hade 18 fest senare på kvällen. Blev ett par ursnygga gladiator skor från klintheims.
förfestadet började hemma hos johanna med henne mia linda och hanna
trevlig kväll där och i ladan och grattis till ela :)


jag linda och johanna på elas 18 fest i ladan

lördag: blev gå upp rätt tidigt träningsmatch med b-laget. Gick helt ok
dock fick ag spela höger back andra halvlek inte min vana position direkt
men gick faktiskt helt ok haha. Mötte kalmar södra och vinst med 3-1 blev det :)
sen resten av kvällen var det bara mys med babe.

söndag: massa mys med babe sen planerade jag och anna lite granna inför
en super bra daajmm kväll :)

det som har hänt mig på ett ungefär :) ciao!
/matilds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0