i´m back !

i allafall för några dagar.
för natten mellan sön-mån blire SPANIEN
med fotbollsgymnasiet. okej bara mellan 15-20
grader i Barcelona men vafan träna i shorts ute
på gräs lovely ! kommer sakna min babe dock.

idag har de blivit skriva prov bland annat. gick oväntat bra
pluggat mig till dötts nu mån, tis & ons har haft inlämning
ledarskapsprov och samhällsprov. usch ingen kul vecka.
bara några sketna glosor kvar imorgon som jag inte vill ha
med att göra så det så :) blev dansa dansa  dansa igen med
missade förra veckan när vi var i stockholm. Gud vad jag älskar det.

imorgon blir det nog leka med stina om hon är friskis, hon har spytt
massa inatt stackars flicka krya på henne ! annars ere helg som gäller
UNDERBART !


bild från sm i leksand (tror jag det var) pillan & jag när vi dansade par :)

/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0